انتظار من

متن مرتبط با «زایمان» در سایت انتظار من نوشته شده است

روز زایمان

  • نیلوبلاگ

    خب اگه ان شالله فرصت بشه میحوام از زایمانم بگم قرار بود ۳۸ هفته و ۴ روز به بعد سزارین بشمیعنی ۲۲ فروردین یا ۲۴ فروردین روز ۱۳ فروردین امسال بود که بخاطر اینکه نمیتونستم جای دوری برم رفتیم خونه برادرم و پارک نزدیکشون ۳۷ هفته و ۲ روز بودم . روز ۱شنبه بود. قرار بود ۴شنبه برای ویزیت اخرم برم پیش دکتر. اون روز حس میکردم ترشحاتم بیشتر شدن. عصرش رفتیم خونه برادرم که دیدم بین ترشحاتم رگه های قهوه ای هست. با دوستام و اهالی نینی سایت مشورت کردم که گفتن بهتره برم بیمارستان. با این حال میخواستم عجله نکنم ...

    ادامه مطلب