سال نو همگی مبارک

فردا ۳۰ اسفند ۹۵ و اخرین روز سال ۹۵ هست

ساعت یک ظهر سال تحویله دقیقشو نمیدونم خخخخ

منم امروز ۳۵ هفته و ۲روز هستم

خدا رو شکر چیزی نمونده به تولد گل پسرم

اتاق خوشگلشو چیدیم . ساک بیمارستانشم بستم. عکسای بارداری هم گرفتم هووووورا

فقط منتظرم پسر گلم به سلامتی بیاد بغلم

فقط یه مشکلی اضافه شده به مشکلات بارداریم

غذا میخورم بدجوری سر دلم‌میمونه. انگار اصلا هضم نمیشه و تا گلوم میاد. مخصوصا وقتی دراز میکشم بدتر میشه 

اصلا یه وضعی... داغونما ولی بازم خدا رو شکر

شانسم دکترم هم تا ۱۶ فروردین نیست که ازش بخوام دارویی چیزی بهم بده

مجبورم تحمل کنم دیگه

اشکال نداره فدای سر پسرم

گل پسرم سلامت بیای بغلم ها... مرسی عزیزم

راستی امروز روز مادره بهم تبریک نمیگی مامان؟ قربونت برم همین که لگدای خوشگل بهم بزنی بهترین هدیه است برام پس منتظر هدیه تم