سونوی هفته 30

خرید بک لینک
سلام

دیروز وارد ماه 8 شدم، هوووووووووووووووووووورا

رفتم سونوگرافی

طبق تاریخ پریود و سونوهای قبلی 30 هفته و 1 روز بودم ولی طبق سونو 30هفته و 5 روز

پسرم ماشالله رشدش خوبه الحمدلله

وزن گل پسرم 1600 بود الهی قربونش برم

ضربان قلبش 126

تاریخ زایمان طبیعی هم گفت 27 فروردین که البته من سزارینم و احتمالا دو هفته زودتر

جفت هم که قدامیه

جنین هم سفالیک

حجم آب کیسه آب هم نرمال بود شکر خدا

یعنی همه چی شکر خدا خوبه خدایا ازت ممنونم

این حسای خوب رو قسمت همه کسایی که دوست دارن مادر شن کن

الهی آمین

شکمم دیگه اندازه یه زن باردار واقعی شده آخه قبلا کوچیک بود

راستی تا الان 9 کیلو وزن اضافه کردم همشم تو شکم و پهلوهامه خودم چاق نشدم شکر خدا

روز 4 شنبه هم میرم پیش دکترم

راستی دیشب پسرم حسابی شیطون شده بود یه لگدایی میزد آخر شبی الهی قربونش برم کی این دو ماه هم به سلامتی میگذره پسرم ان شالله صحیح و سلامت بیاد بغلم خیلی دوست دارم ببینم چه شکلیه بچم

خدایا این حس و حال رو نصیب همه بکن

الهی آمین

+ نوشته شده در یکشنبه بیست و چهارم بهمن ۱۳۹۵ساعت 13:16 توسط شاپرک |
انتظار من...

ما را در سایت انتظار من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 254 تاريخ: جمعه 5 خرداد 1396 ساعت: 20:18

صفحه بندی