ورود به ماه ۹ بارداری

خرید بک لینک
امروز ۳۴ هفته و ۳ روزمه. این یعنی اینکه دیگه وارد ماه ۹ شدم. خدا رو صد هزار مرتبه شکر...

جمعه ۲۷ اسفند که ۳۵ هفتم کامل میشه چهارمین سالگرد عروسیمونه. همون روز میرم عکسای بارداریمو بگیرم به امید خدا

امروز رفتم دکتر. شکر خدا همه چی نرمال بود. یه سونو نوشت که تو ایام عید انجام بدم. در واقع آخرین سونوم...

احتمالا بین هفتم تا ۱۴ فروردین میرم

تاریخ سزارین هم ۲۲ یا ۲۴ فروردینه

راستی دیروز کمد و تخت پسرم رسید. همونطوری که میخواستیم. فقط به فکرمون رسید فرش اتاق هم عوض کنیم بعد اتاق رو بچینیم ان شالله

خب دیگه اینکه دکتر اجازه مو رنگ کردن هم بهم داد و همین روزا رنگ میکنم که برا عکس بارداری اماده باشم

نامه پذیرش بیمارستان هم بهم داد برا ایام عید اگه خدایی نکرده اتفاقی افتاد برم پذیرش شم

اینم از گزارش من☺

+ نوشته شده در دوشنبه بیست و سوم اسفند ۱۳۹۵ساعت 15:26 توسط شاپرک |
انتظار من...

ما را در سایت انتظار من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 86 تاريخ: جمعه 5 خرداد 1396 ساعت: 20:18

صفحه بندی