رفتم سونوگرافی جورابیان. خیلی دوستش دارم. دکترش خیلی باحوصله همه چی چک میکنه و توضیح میده.
خلاصه گفت همه چی نرماله شکر خدا. جفت قدامی. موقعیت جنین سفالیک. مایع آمنیوتیک نرمال. ضربان قلب نرمال
گفتم چک کنه خدایی نکرده بند ناف دور گردن بچه نباشه که گفت نیست. جنسیت هم دوباره تائید کرد که پسره.
دیگه چیزی به بغل کردن پسرم نمونده
صورتشم نشونم داد. البته دو بعدی بود و واضح نبود اما دیدم که تپلی شده
راستی گفت سن بارداری ۳۶ هفته است و وزن جنین ۲۷۰۰. یکم باید بیشتر به پسرم برسم. ۳روز عقب افتاده از سن بارداریم. وزنشم باید بیشتر کنم. گرچه تا دو هفته دیگه بالای ۳کیلو میشه ولی باباش دوست داره پسرش تپل مپل دنیا بیاد☺
۵شنبه هم نوبت بهداشت دارم برم دوباره صدای قلب گل پسرمو بشنوم.
هفته دیگه ۴شنبه هم نوبت دکترمه
دیگه واقعا طاقت ندارم واسه دیدن پسرم. کاش زودتر این دو هفته به سلامتی بگذره
