
پسرکم هشت ساله شده بعد از سالها یادم افتاد به این وبلاگمیدونم دیگه کسی وبلاگ نویسی نمیکنه ولی ممکنه تو سرچ گوگل اتفاقی کسی این مطالب رو بخونهپسرک قشنگم الان تقریبا هشت سال و نیمشهکلاس زبان و موسیقی هم میرهو در همه زمینه ها خدا رو شکر بسیار باهوش و زرنگه و یادگیری خیلی خوبی داره و نمراتش عالیهخیلیم بامحبت و مودبهخدا قسمت همه منتظران کنه انشاللهدیگه هم بچه دار نشدم چون برای آی وی اف و انتقال جنین اقدام نکردم دیگهدکترم هم از ایران رفتطبیعی هم باردار نشدم دیگهانشالله خدا پسرمو حفظ کنه برام و همه...
ادامه مطلب