نینی گلم هوای مامانشو داره حسابی. اذیتش نمیکنه
البته حالت تهوعم میشه گفت بیشتر هم شده. امروز تو مطب دکتر بالا اوردم
ولی خدا رو شکر
اصلا ناراحت نیستم بابت حالت تهوع. خوشحالم هستم. چون فعلا که حرکات نینی گلمو حس نمیکنم حالت تهوع بهترین نشونست برا اینکه بدونم بچم داره تو شکمم واسه خودش میچرخه و بازی میکنه
امروز بالاخره دکتر از سفر اومد و من رفتم مطب. وای که چقدر شلوغ بود. هر چی میگفتم شرایطم خاصه کسی گوش نمیداد. خلاصه بعد چند ساعت دکتر رو دیدم
اتفاق خاصی نیفتاد. همون سونو و ازمایشاتی که دکتر قبلی نوشته بود رو تایید کرد و البته 24 مهر سونو برای طول سرویکس نوشت
18 مهر هم که 12 هفته میشم میرم سونو ان تی. میشه دو هفته دیگه.
این هفته هم میرم ازمایشای 3 ماه اول رو انجام بدم
شیاف هم همچنان روزی 3 تا. امپول هم فعلا روزی 2 تا رو باید ادامه بدم
خدا رو شکر
خدایا بارداریمو تا اخرش به خیر و خوبی پیش ببر
الهی آمین
انتظار من...
ما را در سایت انتظار من دنبال میکنید
برچسب: هفته 11 بارداری,هفته 11 بارداري,هفته 11 و 12 بارداری,هفته 11 حاملگی,هفته 11 بارداری نی نی سایت,هفته 11 لیگ برتر,هفته 11 بارداری با عکس,هفته 11 نوزاد,هفته 11 بارداری چه بخوریم,هفته 11 بارداری دوقلو, نویسنده: بازدید: 161