خونریزی دوباره

خرید بک لینک
امروز ۱۷ هفتم تمام شد...

چند روزه مامانم عمل کرده و درگیرش بودیم. از قبلشم یه مدت چون میدیدم حالم خوبه استراحت نمیکردم

دیشب خونه مادرم بودم طرفا ساعت ۸شب بدون هیچ مشکلی رفتم دستشویی دیدم خونریزی دارم... در حد کف دست تقریبا

زود شیاف سیکلوژست استفاده کردم و زنگ زدم به شوهرم و رفتیم بیمارستان

سونوگرافی ها که بسته بودن. رفتیم بیمارستان آریا.

از اونجا زنگ زدن به دکترم که جواب نداد

قلب بچه رو با دستگاه چک کردن که شکر خدا مشکلی نداشت... برام سونو نوشت. گفتم فردا جمعه است گفت ادرس یه سونو میدیم که باز باشه. هر چند امروز شوهرم رفت دید تعطیله

گفت استراحت کن و شیاف بزار و برو سونو

از دیشب استراحتم

خونریزیم قطع شده شکر خدا. صبح یکم خون مونده اومد و بعد هم یکم لک اما الان خوبم

فقط کمی زیر دلم گهگاه درد میگیره

فردا صبح میرم سونو ببینم چه خبره

توکل به خدا

خدایا خودت بچمو حفظ کن ...

انتظار من...

ما را در سایت انتظار من دنبال می‌کنید

برچسب: خونریزی دوباره بعد از پریود, نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: جمعه 28 آبان 1395 ساعت: 10:34

صفحه بندی