انتظار من

خرید بک لینک
پایان هفته ۳۴ سلامفردا هفته ۳۴ رو تمام میکنمطبق گفته دکترم باید این هفته ریه تکمیل شده باشه امیدوارم...دیروز پسرم حسابی منو نگران کرداز صبح اصلا تکون نمیخورد. همه کاری کردم... هر کاری که تو نت خونده بودم یا شنیده بودم...دیگه تو فکر بودم عصر برم سونو...تا طرفای ۳ ظهر که باباش اومد شیطون شروع کرد تکون خوردن انگار دلش باباشو میخواست بچه پرروقربون پسر گلم بشم عوضش امروز حسابی جبران کرداسترسای بارداری تمام نمیشن... همش نگران سلامتی پسرم هستم... که ان شالله صحیح و سلامت بیاد بغلم انتظار من...ادامه مطلب

ما را در سایت انتظار من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: چهارشنبه 26 آذر 1404 ساعت: 17:31

فردا عیده سال نو همگی مبارکفردا ۳۰ اسفند ۹۵ و اخرین روز سال ۹۵ هستساعت یک ظهر سال تحویله دقیقشو نمیدونم خخخخمنم امروز ۳۵ هفته و ۲روز هستمخدا رو شکر چیزی نمونده به تولد گل پسرماتاق خوشگلشو چیدیم . ساک بیمارستانشم بستم. عکسای بارداری هم گرفتم هووووورافقط منتظرم پسر گلم به سلامتی بیاد بغلمفقط یه مشکلی اضافه شده به مشکلات بارداریمغذا میخورم بدجوری سر دلم‌میمونه. انگار اصلا هضم نمیشه و تا گلوم میاد. مخصوصا وقتی دراز میکشم بدتر میشه اصلا یه وضعی... داغونما ولی بازم خدا رو شکرشانسم انتظار من...ادامه مطلب

ما را در سایت انتظار من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: چهارشنبه 26 آذر 1404 ساعت: 17:31

۳۶ هفته و ۳روز امروز ۳۶ هفته و ۳روز از بارداریم میگذره. رفتم سونوگرافی. یکم استرس داشتم چون دو روز بود حرکات پسرم کم شده بود.رفتم سونوگرافی جورابیان. خیلی دوستش دارم. دکترش خیلی باحوصله همه چی چک میکنه و توضیح میده. خلاصه گفت همه چی نرماله شکر خدا. جفت قدامی. موقعیت جنین سفالیک. مایع آمنیوتیک نرمال. ضربان قلب نرمالگفتم چک کنه خدایی نکرده بند ناف دور گردن بچه نباشه که گفت نیست. جنسیت هم دوباره تائید کرد که پسره.دیگه چیزی به بغل کردن پسرم نموندهصورتشم نشونم داد. البته دو بعدی بود و واضح انتظار من...ادامه مطلب

ما را در سایت انتظار من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: چهارشنبه 26 آذر 1404 ساعت: 17:31

دکتر دیباوند قرار بود بیام درباره روز زایمانم بنویسم ولی هنوز فرصت نشده. یه بار نصفه نوشتم که پسرم گریه کرد و بدون سیو کردن ولش کردم و نوشته هام پریدحالا سر فرصت ان شالله مینویسمتو کامنتا ادرس و تلفن و نحوه نوبت دهی دکتر دیباوند رو خواسته بودنمطبش که از اول اردیبهشت تغییر مکان میدهادرس جدیدش اینه: کیانپارس. خ پهلوان شرقی. تقاطع اردیبهشت. مجتمع پزشکی اوسینا. طبقه سومتلفن مطب جدید رو نمیدونم ولی شماره ای که زیر اگهی ادرس جدید زده بودن اینه:۰۹۱۶۶۳۶۴۰۶۵نوبت دهیش هم میتونه حضوری باشه هم تلف انتظار من...ادامه مطلب

ما را در سایت انتظار من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: چهارشنبه 26 آذر 1404 ساعت: 17:31

پسرکم هشت ساله شده بعد از سالها یادم افتاد به این وبلاگمیدونم دیگه کسی وبلاگ نویسی نمیکنه ولی ممکنه تو سرچ گوگل اتفاقی کسی این مطالب رو بخونهپسرک قشنگم الان تقریبا هشت سال و نیمشهکلاس زبان و موسیقی هم میرهو در همه زمینه ها خدا رو شکر بسیار باهوش و زرنگه و یادگیری خیلی خوبی داره و نمراتش عالیهخیلیم بامحبت و مودبهخدا قسمت همه منتظران کنه انشاللهدیگه هم بچه دار نشدم چون برای آی وی اف و انتقال جنین اقدام نکردم دیگهدکترم هم از ایران رفتطبیعی هم باردار نشدم دیگهانشالله خدا پسرمو حفظ کنه برام و همه انتظار من...ادامه مطلب

ما را در سایت انتظار من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: چهارشنبه 26 آذر 1404 ساعت: 17:31

صفحه بندی